Tuesday, March 17, 2009

hye.
ini adalah entry pertama untuk tahun 2009.waah.lame yang amat meninggalkan blog ini sendirian..
hee.xpernah nak link kan pade sape2..xpernah nak serius..huhu
takpe..i'll try to be a serious blogger next time..
saya sekarng berada pada mood --abnormal--
supposely hari ni ade presentation untuk membentangkan Review on Based-Upper-Level-Ontology(BULO) Guidance(PROTON) namun secara tidak sengaja supervisor(SV) saya meeting pada waktu pagi danpetang~waaahh..walaupun rase lega sekejap..namun perasaan abnormal ini masih melekat selagi presentation ini tidak berlaku..

oh..saya selalu menulis blog pada waktu saya menyiapkan tesis..hahahaha
yes..acara melepas perasaan mungkin.

begini..
banyak yang berada dalam pemikiran saya sekarang ini.
banyak yang berlaku 2 tahun kebelakangan ini..

selepas saya meninggalkan blog ini pada tahun 2007..akhir tahun 2007 secara lebih tepat,
saya bekerja di VADS berhad,lebih kurang 7 bulan sebelum saya meneruskan pekerjaan sebagai research assistant di UKM.Dengan jadual waktu kerja yang agak tidak ketat,saya boleh menulis pada blog saya..namun..banyak yang perlu dibaca sebelum saya meneruskan pembelajaran saya di UKM ini.

hari ini..
setelah beberapa bulan kembali menjadi pelajar..saya sedang mengalami satu fasa hidup yang agak ketat sehingga saya merasakan tidak berdaya..

dan dengan alasan ini..saya mula menulis kembali pada blog saya..
setelah saya menaip..saya dapat merasakan sedikit perasaan saya terlepas disini..
dan lebih menarik..saya terperasan satu perkara..setiap kali saya menghadapi tekanan tesis,saya pasti mencari blog saya..kepada blog ini..tQ!!
saya akan lebih menjaga anda.insyaallah.

dan sekarang,saya yang kembali memegang status pelajar akan lebih banyak meletakkan dan mengupdatekan blog ini dengan apa yang saya pelajari dimana saya meletakkan satu visi baru yakni..menulis,belajar sambil mengajar..hahahahahaha
boleh terima??

No comments: