Thursday, March 19, 2009

Kerja Kena Buat Dan Belon Udara Panas


isk.
Pergi kerja hari ni macam banyak perkara nak kena siap..

1.siapkan technical report
2.siapkan assignment 3&4untuk research methodology
3.basuh mug
4.susun kertas yang bertimbun
5.sms mama untuk bagitaw jadual flight

tapi bile dah list macam sikit jerr..
task 1 dan 2 paling membebankan kot..
sebab melibatkan penggunaan otak pada tahap paling serius dimana saya tidak begitu pasti
pencapain otak saya berada tahap mana memandangkan SV saya tidak memanggil saya untuk presentation.
DAN..
Pada saat ini..4.33pm..saya tidak berjaya menyiapkan kerja-kerja diatas
ternyata task 1 dan 2 itu paling berat(3,4&5 pagi2 lagi dah settle)..serta berjalan dengan amat lembab sekali..

Ternyata juga konsentrasi saya terganggu apabila undangan dari pihak nurul aida untuk ke majlis pelancaran belon udara panas di putrajaya sekejap lagi tidak mampu untuk di tolak..


sudah tentu belon2 tuh comel kan?waahhh..over excited!
*lagi seronot apple of my heart sedang menunggu di sana~with big apple..yummy!

3 comments:

Faridz Yunus said...

kerja2..hehehe..aku linkkan mu deh?

Wan Farhanim said...

aikkk bakpo time aku gi hr tu takdok gajah tu?haihhh

afniraziah said...

payed : okaih2..hepi bufday bro

kekasih payed : hahaha.tuh bukan gambo aku..dgn hormatnya..terima kasih